Одит на обслужването на клиенти на Вашите служители

Като търговец на дребно е по-важно отвсякога да опознаете истински клиентите и да отговорите на техните очаквания. Конкурирате се с магазина надолу по улицата, онлайн търговците на дребно и понякога дори с последното „чудесно“ преживяване на клиента си, дори и да не е директен Ваш конкурент.

В днешно време осигуряването на впечатляващо обслужване е единственият реален ключ към лоялността на клиентите Ви. Но и това не е достатъчно. Служителите Ви не трябва да са просто впечатляващи осигурявайки на Вашите клиенти отношение, ангажираност и усмивки. Те трябва да са добри търговци, да умеят да продават Вашите продукти с лекота и да идентифицират нуждите на всеки клиент. Те трябва да умеят да разпознават клиентските потребности от един или друг продукт още преди самият клиент да ги е осъзнал.

Обслужването на клиенти е може би една от най-сложните дейности и в същото време една от най-неглижираните от днешните собственици на бизнеси що се отнася до обучение и подбор. Независимо дали Вашите служители продават продуктите Ви във физически магазин, онлайн или по телефон, те трябва да впечатляват клиентите и това е ключът към развитие на бизнеса и продажбите Ви.

За целите на подобряване на обслужването на Вашия бизнес Smart for business предлага иновативна услуга – Одит на обслужване на клиенти. Услугата цели изграждането на модел за работа с клиенти отговарящ на всички съвременни европейски и световни стандарти по отношение на клиентско преживяване и търговски умения. Предлага се както за бизнеси, които продават своите продукти във физически магазини, така и за такива, които водят имейл или телефонна комуникация с клиенти. Нашите консултанти ще работят със служителите Ви и ще ги превърнат в истински професионалисти в обслужването на клиенти и продажбите.

Ако искате да увеличите продажбите си, свържете се с нас за допълнителна информация и среща в нашия офис.